Mircea Rădulescu pe Mika Alas — 402 kilograme de pește în două zile

Mircea Rădulescu de la Team Idella a prins, în două zile, circa 402 de kilograme de pește pe balta Mika Alas. Mircea ne-a povestit cum a fost partida și de ce se grăbește să se întoarcă pe baltă:

Balta Mika Alas

Am pescuit singur pe ponton, cu trei bețe

„Prima mea ieșire la pescuit acolo, singur. A fost o partidă de plăcere, una amicală. Am pescuit de vineri până duminică, aproape 48 de ore, iar de tura asta am prins bine, a mers balta. N-a fost foarte plăcut pentru că n-a fost soare, am prins și câteva reprize de ploaie, vânt. Din punctul acesta de vedere, al relaxării, nu prea a fost ok, dar pentru o partidă de pescuit a fost excelent.

Am pescuit singur pe ponton, cu trei bețe. Nu cum se face de obicei, și anume doi oameni pe ponton, fiecare cu trei bețe. Noaptea nu prea a tras peștele, mergea bine doar de pe la douăsprezece noaptea până pe la unu și apoi de pe la trei dimineața, patru. În rest, nimic. Erau la nani peștii.

Pe Mika Alas am mai fost, chiar destul de des și merg iar pentru că am pierdut foarte mulți pești și nu-mi explic de ce. Am început să pescuiesc vineri la ora două, cu toate că eu am ajuns pe baltă de dimineață. Până am campat, până una alta, mai o bericică, mai o mâncărică, mai o poveste cu prietenii care erau acolo deja…

În total am prins 402 kilograme de pește

Primul pește l-am prins la două după-amiaza, iar bețele le-am “aruncat” în apă în jurul orei douăsprezece. Am pierdut 15 pești, media a fost undeva la 13 kilograme, iar peștii pierduți i-am calculat undeva la 10 kg bucata. Adică am pierdut 150 de kile de pește.

În total am prins 402 kilograme de pește. Am folosit nada lui Bogdan Negrescu de la Carp Plus, niște bile extraordinare, doar că se activează mult mai greu față de alți concurenți care au produse similare. Se activează mai greu dar, odată ce s-a activat, atrage peștele instant.

Eu am început să nădesc încă de dimineață, am luat bețele și am început să dau cu spomb-ul. Patul de nadă a fost undeva la 80 de metri de mal și eu am pescuit înspre larg, după patul de nadă la o distanță de vreo 10 metri. Asta a fost tactica, că am făcut patul de nadă mai aproape de mal la 70-80 de metri și eu am pescuit la 90 de metri.

Doi pești de peste 20 de kile

În ceea ce privește cantitatea de pește nu a fost spectacol, însă am prins doi pești de peste 20 de kile. Asta e deosebit față de altă partide, că am prins doi pești care au trecut de 20 de kilograme, crap comun și crap oglindă. Cel de 23 de kile a fost crap comun, iar cel de 21,1 kg a fost crap oglindă.

Am avut o peripeție în ideea că a plecat un pește în stânga, spre un alt loc de pescuit, unde pescuiau câțiva sârbi. Peștele meu s-a băgat peste linia lui, sârbul a crezut că are el pește, însă peștele de fapt era la mine. L-au adus ei la mal și i-am spus să taie plumbul și după ce îl scoate să elibereze peștele fără să-l mai cântărească.

Mircea Rădulescu de la Team Idella la pescuit pe balta Mika Alas

Ei, și tipul nu știu cum a făcut, a scos peștele din minciog și când încerca să scoată cârligul din gura peștelui, i-a intrat în deget. M-am dus să-l “operez” un pic. După, i-am făcut cadou cârligul. Tipul era tinerel, grăsuț, mai să plângă de durere. Ceilalți doi care pescuiau cu el nu au știut cum să-i scoată cârligul. I-am pus spirt medicinal pe deget, am luat un briceag și un patent și l-am scos instant, nici n-a simțit nimic. Asta a fost peripeția.

O să merg iar să văd de ce am pierdut atâta pește. Am pierdut enorm, într-o partidă de 48 de ore, față de alte partide. Mă întorc să văd despre ce e vorba.”

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (28 votes cast)
Mircea Rădulescu pe Mika Alas — 402 kilograme de pește în două zile , 5.0 out of 5 based on 28 ratings